Start
 » 
Vogelsoorten van buiten Nederland
 » 
welke vogel? voor de 2de keer
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker welke vogel? voor de 2de keer
ditijda
8 mei 2007 om 21:14

Lid
Ik wil nog even terug komen op de reacties bij de foto van 9 mei 2006 (welke vogel is dit)
Er wordt gesuggereerd dat ik de foto bewerkt zou hebben, maar dit is zeker niet het geval.
Deze foto is puur. Ik was toen net begonnen met vogels bekijken en deze ooievaar kwam ik ergens in Frankrijk tegen.
Het valt mij tegen om te suggereren dat ik de foto bewerkt zou hebben. Daar doe ik absoluut niet aan mee. Ik wil mijn kennis op het gebied van vogels uitbreiden en onbekende vogels via deze site onder de aandacht brengen om mijn kennis uit te breiden.
Alle foto's die ik op het forum neerzet zijn onbewerkt. Ik wil alleen mijn kennis uitbreiden.
Het fotograveren van vogels is mijn hobby geworden. De mooiste foto's plak ik in een album met de Nederlandse naam, de latijnse naam, de datum en de plaats waar de foto is genomen. De mooiste foto's ga ik binnen kort ook op een site neerzetten zodat iedereen er van kan genieten. Na een vervelende periode van ongeveer 14 jaar heb ik nieuwe hobby's gevonden namelijk het fotograveren van vogels.
Hopelijk komen we er ooit eens achter om welke ooievaars soort het hier gaat.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
jeanette
8 mei 2007 om 21:46

Lid
Door op Google ciconia in te tikken heb ik eindelijk (op pag.26) een afbeelding van een ooievaar gevonden die lijkt op de exemplaren op bovenstaande foto, onder de naam ciconia ciconia.....
kijk maar eens op:
http://bite.baja.hu/szakkfoto_elemei/image031.jpg

rijksen20
8 mei 2007 om 23:02

Lid
Het lijkt me dat dit gewoon Ooievaars zijn met simpelweg een vieze/verkleurde nek.

xander
13 mei 2007 om 13:24

Gast
Dit zijn ooievaars

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.