Start
 » 
Melding van fouten
 » 
Fout melding
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Fout melding
Kimiekim
2 oktober 2013 om 11:14

Lid
Marco,

Ik krijg al een paar dagen deze fout melding:

Er is wat misgegaan tijdens het uitvoeren van de SQL query:
"DELETE FROM counter WHERE type="visitor" AND date<1380618604 AND counterId="vogelvisie""
MySQL geeft de volgende omschrijving: "Access denied for user 'vogelvis_global'@'localhost' to database 'vogelvis_counter'"Er is wat misgegaan tijdens het uitvoeren van de SQL query:
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="visitor" AND content="86.83.221.26" AND counterId="vogelvisie""
MySQL geeft de volgende omschrijving: "Access denied for user 'vogelvis_global'@'localhost' to database 'vogelvis_counter'"
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 53

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/vogelvis/public_html/database.php:26) in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 65
"INSERT INTO counter (type,content,date,counterId) VALUES("visitor","86.83.221.26",1380705004,"vogelvisie")"
MySQL geeft de volgende omschrijving: "Access denied for user 'vogelvis_global'@'localhost' to database 'vogelvis_counter'"Er is wat misgegaan tijdens het uitvoeren van de SQL query:
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="day" AND date=1380672000 AND counterId="vogelvisie""
MySQL geeft de volgende omschrijving: "Access denied for user 'vogelvis_global'@'localhost' to database 'vogelvis_counter'"
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 71
"INSERT INTO counter (type,value,date,counterId) VALUES("day",1,1380672000,"vogelvisie")"
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="month" AND ABS(date - 1380578400) < 100000 AND counterId="vogelvisie""
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 79
"INSERT INTO counter (type,value,date,counterId) VALUES("month",1,1380578400,"vogelvisie")"
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="referer" AND content="vogelvisie.nl" AND counterId="vogelvisie""
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 89
"INSERT INTO counter (type,content,value,counterId) VALUES("referer","vogelvisie.nl",1,"vogelvisie")"
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="hour" AND content="11" AND counterId="vogelvisie""
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 99
"INSERT INTO counter (type,value,content,counterId) VALUES("hour",1,11,"vogelvisie")"
"SELECT COUNT(*) AS num FROM counter WHERE type="weekday" AND content="3" AND counterId="vogelvisie""
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/vogelvis/public_html/counter/counter.inc on line 108
"INSERT INTO counter (type,value,content,counterId) VALUES("weekday",1,3,"vogelvisie")"

foto uploaden kon nu ook niet....
En in de andere gedeeltes ook niet!

Ligt dat aan mij?

Mvg,

Kimberly
Aangepast: 2 oktober 2013 om 11:18
Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
jorenbenja
2 oktober 2013 om 13:07

Lid
Nee hoor, ik heb het ook! Alleen via www.vogelvisie.nl/forum kan ik er nu komen maar staat bovenaan nog steeds deze foutmelding.

Kimiekim
2 oktober 2013 om 16:31

Lid
jorenbenja schreef:

Nee hoor, ik heb het ook! Alleen via www.vogelvisie.nl/forum kan ik er nu komen maar staat bovenaan nog steeds deze foutmelding.

klopt ja, dat heb ik ook !!

Rikkie_
2 oktober 2013 om 20:38

Gast
Ik heb het ook, erg irritant. ik kan mezelf niet eens meer inloggen...

jorenbenja
3 oktober 2013 om 15:14

Lid
Ik weet niet of er iets aan gedaan is, maar bij mij is het gelukkig weer weg!

Arnold
3 oktober 2013 om 15:37

Lid
Meestal gaat die ellende vanzelf niet over. Marco zal er wel flink druk mee geweest zijn.

Kimiekim
3 oktober 2013 om 16:53

Lid
Arnold schreef:

Meestal gaat die ellende vanzelf niet over. Marco zal er wel flink druk mee geweest zijn.

Meestal wel, maar voor de zekerheid dacht ik het te melden :)
En waarschijnlijk is Marco achter de schermen idd erg druk geweest!! Daarvoor dank uiteraard!!! :)

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.