Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Idee voor meer foto's bij de soorten
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Idee voor meer foto's bij de soorten
Firecrest
2 maart 2016 om 13:21

Lid
Sinds enige tijd kijk ik vrijwel dagelijks (vaak zelfs meerdere malen per dag) op het forum. Naast mij zijn er een nog een flink aantal actieve gebruikers die ook met enige regelmaat foto's posten. Sommige users posten prachtige foto's. Ik durf wel te zeggen dat die foto's vaak mooier zijn dan de "standaard" foto's die bij de soorten staan, bijvoorbeeld de prachtige haviken van Karel. Helaas kun je die mooie foto's alleen bewonderen als je het forum gaat doorspitten.

Is het niet een idee om een aanvinkbare optie te maken elke keer dat je een foto uploadt, waarbij je de vogelsoort die op de foto staat kan taggen? Je zou dan bij de omschrijvingen van de soorten (links op de webpagina) kunnen linken naar deze extra foto's. Dat is leuk voor de makers van de foto, omdat meer mensen ze zien, en leuk voor degenen die niet het forum gebruiken maar wel de lijst links. Sommige foto's zou je ook nog kunnen gebruiken voor de quiz.
Aangepast: 24 maart 2016 om 13:13
Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
28 maart 2016 om 22:06

Beheerder
Er wordt achter de schermen al enige tijd gewerkt aan een update van deze website. Het is de bedoeling dat er dan meer foto's op de soortenpagina's komen. Het streven is om in ieder geval voor alle verschillende kleden (man, vrouw, zomer, winter, jong enz.) een foto te laten zien. Het idee om bezoekers van de website foto's toe te kunnen laten voegen gaan we zeker overwegen.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.