Start
 » 
Overig
 » 
Notenkraker 2
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Notenkraker 2
karel
27 november 2018 om 18:26

Lid
Een geweldig leuke vogel deze zeer zeldzame dwaalgast in ons landje

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Annemieke
27 november 2018 om 18:48

Lid
Maar deze mooie zeldzame vogel heb jij toch maar even schitterend gekiekt. Dat geluk heb ik nooit. Prachtige foto's.

Firecrest
27 november 2018 om 22:12

Lid
Prachtige foto's en een prachtige vogel, ik heb ze zelf wel eens gezien in Tsjechië.

karel
29 november 2018 om 11:22

Lid
Annemieke schreef:

Maar deze mooie zeldzame vogel heb jij toch maar even schitterend gekiekt. Dat geluk heb ik nooit. Prachtige foto's.

Als je dit soort vogels op de foto wilt zetten kun je kijken op waarneming.nl Annemieke , daar staan alle zeldzame en zeer zeldzame soorten die die dag gezien zijn iedere dag op
Ook meestal waar ze gezien zijn , helaas staan ze soms ook verborgen zodat je niet kunt zien waar de desbetreffende vogel dan gezien en op de foto gezet is .
Soms begrijp ik het wel waarom een vogel verborgen is neergezet maar soms ook niet , je ontneemt heel veel mensen de kans dan om een mooie vogel te gaan bekijken of op de foto te zetten die ze misschien nooit meer zouden zien wellicht ( en wat ook meer leeft is het idee dat er dus een select groepje wel weet waar de vogel zich bevind door de melding die voor een klein aantal natuurlijk wel zichtbaar is
Wat ik helemaal niet begrijp is dat ze er dan wel een foto van plaatsen op wn , je steekt andere mensen er de ogen mee uit naar mijn idee .
Plaats de wn maar niet de foto en geef die foto als bewijs dan alleen aan deskundigen ter verificatie
Aangepast: 29 november 2018 om 11:24
Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.