Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Compliment
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Compliment
JokeM
4 oktober 2009 om 13:59

Lid
Begin dit jaar vertelde mijn dochter van 9 me van deze site die ze op school had bezocht. We deden een quiz en ik was helemaal verbaasd dat ze vogels kende die ik niet kende(bv sprinkhaanzanger). Ook de geluidenquiz vind ik erg leuk, bv ook het vlieggeluid van de knobbelzwaan; origineel! Ook erg leuk dat er de laatste tijd zoveel nieuwe foto's bij zijn. Het lijkt me een heel werk om zo'n site bij te houden. Dus tijd voor een groot compliment!

Groetjes, Joke

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
MattieHoogie
4 oktober 2009 om 21:26

Lid
Ik ben het helemaal met je eens, petje af voor iedereen die op deze site bezig is.

Titico
15 oktober 2009 om 21:49

Lid
Ik sta perplex. Vandaag deze site pas leren kennen. Via een leereenheid van het Ontwikkelcentrum. Al jarenlang ben ik van plan om me te verdiepen in vogelgeluiden en het schoot niet op. Maar nu schiet ik vooruit.
Geweldig!
Veslavend!

Toch nog een puntje ter verbetering. Het is jammer dat de beste scores aller tijden allemaal op het maximale aantal zitten. Daar zou je nog een extra moeilijkheidje voor in moeten bouwen. Bijv door de tijdfactor belangrijker te maken.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.