Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Foto's
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Foto's
Aernout
13 oktober 2009 om 08:39

Lid
Het valt mij steeds meer op dat er vrij veel mensen zijn die van het vogelherkenningsgedeelte van het forum gebruik maken om hun foto's trots te tonen aan de mensheid, terwijl dit bedoeld is voor vogelherkenningsvragen. Ik snap wel dat je graag reactie hebt op je foto's en dat kans daarop het grootst is op dat drukste gedeelte van dit forum, maar toch vind ik het niet kloppen. Temeer omdat daardoor de vragen naar de achtergrondgedrukt worden, hetgeen toch niemands bedoeling kan zijn. Is het misschien een idee om een tak aan het forum toe te voegen waar mensen hun foto's kunnen tonen?

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Katrien
13 oktober 2009 om 20:08

Lid

Aernout
13 oktober 2009 om 22:21

Lid
Voor mij hoeft er niet pers e een speciale tak op het forum voor foto's. Een veel makkelijkere oplossing is dat soort posts gewoon verwijderen.

JokeM
21 oktober 2009 om 14:38

Lid
Mooie foto's vind ik wel leuk om te zien; vogels staan er vaak weer net anders op dan in het boekje. Het is ook erg leuk dat je tegenwoordig met een doorsnee fototoestel zulke mooie plaatjes kunt maken. Ik gebruik de mijne zelfs als een soort verrekijker: maak een foto, haal hem dichterbij en kan zo beter zien welke vogel het is. Om ze vervolgens op deze site te plaatsen lukt me nog niet; ik ben een halve digibeet, maar daar zitten jullie kennelijk toch ook niet op te wachten.
Misschien zijn die mooie "leken"-foto's bruikbaar voor de quiz: ik geniet tenminste erg als daar weer nieuwe foto's bij zijn!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.