Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Niet OK?
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Niet OK?
joris
12 februari 2010 om 18:01

Lid
Het is misschien handig als er bij elke reactie staat: Dit is niet OK?
Dat het dan meteen wordt verwijderd. Er zullen ongetwijfeld nog zo'n dingen voorkomen als toen met jeanette. (dat iemand anders haar naam gebruikte en iedereen uitschold...)

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
12 februari 2010 om 18:51

Beheerder
Zo'n optie komt op de nieuwe versie van het forum. Berichten worden dan wel pas na controle verwijderd.

Wat al wel werkt op dit forum sinds het gedoe van enkele weken geleden is het bijhouden van IP adressen bij ieder bericht dat geplaatst wordt. Op deze manier kan ik per IP adres zien welke berichten zijn geplaatst. Zo zie ik bijvoorbeeld wie berichten plaatst die hier niet thuis horen (bijvoorbeeld vandaag om 18:16). Ook zie ik hoe iemand die eerst zelf een antwoord geeft op een vraag vervolgens inlogt onder een andere naam om zichzelf complimenten te geven over dat geweldige antwoord.

Als je doorgaat met dit soort praktijken, doe dat dan op een plek waar niemand er last van heeft. Als het moet kan ik gebruikers verwijderen van het forum en zelfs een IP adres blokkeren.

Arno Niem
12 februari 2010 om 22:37

Lid
Lijkt me een prima zaak!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.