Start
 » 
Overig
 » 
welke telescoop
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker welke telescoop
maarten
17 oktober 2006 om 21:09

Lid
ik ben nu 13 jaar, ik ben begonnen met vogelen toen ik 9 was, ik heb een redelijke verrekijker...
ik ben nu aan het sparen voor een goedkope, fatsoenlijke telescoop van 150-350 euro.
graag suggesties,

trouwens, Jeanette, bedankt voor deze site, door dit forum heb ik al verschrikkelijk veel bijgeleerd!

maarten.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
maarten
17 oktober 2006 om 21:15

Lid
En natuurlijk is Marco ook heel bedankt, prachtige site trouwens...

jeanette
17 oktober 2006 om 22:44

Lid
Beste Maarten, wat leuk dat je zo bezig bent met vogels en het is inderdaad een fantastische hobby!
Als je naar een telescoop zoekt, kun je eens kijken op de site van Vogelbescherming; die heeft een speciale rubriek met aanbiedingen van o.a. 2e hands maar ook nieuwe telescopen.Verder op de site van Birdpix:www.birdpix.nl/portal.php; daar is ook een rubriek hierover en als je op Google gewoon even intikt":
beoordeling telescoop voor vogels
dan verschijnen er ook sites o.a. Google discussiegroep e.a. war je je licht kunt opsteken. Ga maar eens kijken.
Verder: ik heb niets met de organisatie of opzet van deze site te maken hoor; ben slechts iemand die soms probeert vragen te beantwoorden, of op een spoor te zetten, omdat ik vogels ook zo interessant vind.

maarten
18 oktober 2006 om 12:36

Lid
ok! bedankt voor de hulp

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.