Start
 » 
Overig
 » 
Vraag aan de heer Rijksen
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Vraag aan de heer Rijksen
Fred
8 juli 2011 om 19:46

Lid
Waarom duurt het meer dan 1 week om door waarneming.nl een waarneming goed te keuren, het betreft hier de krekelzanger uit Groningen. Door vele mensen al gezien, gefotografeerd, geluidsopnamen van gemaakt, op waarneming.nl gezet etc etc. Zeer ervaren vogel kenners zeggen dat het er een is.
Het lijkt mij dat dat toch niet 1 week hoeft te duren.
Status staat nog steeds op niet te beoordelen...

groet

Fred

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Jakke
8 juli 2011 om 21:14

Lid
Ik ben dan wel niet de heer Rijksen, maar mag ik toch even mijn duit in het zakje doen? Ik zou me hier persoonlijk geen zorgen over maken Fred; hij zal wel goedgekeurd worden...Maar hoe zit dat met de krekelzanger in NL? Is dat een indiensoort bij het CDNA? Als dat het geval is, zal eerst het CDNA de vogel goed-/afkeuren, en wordt dat oordeel daarna overgenomen door wnm.nl (meen ik toch, zo werkt het in BE ook). Gezien het grote aantal duidelijke foto's zal die beoordeling wel meevallen denk ik. Nog even geduld dus...

Frank van der Meer
8 juli 2011 om 21:37

Lid
Inderdaad zoals Jakke het beschrijft, is idd een CDNA-soort. Nog een jaartje geduld hebben dus...;-)

Fred
8 juli 2011 om 22:13

Lid
Dank u heren voor de uitleg, helpt het wat als ik het cdna formulier indien ?

Frank van der Meer
10 juli 2011 om 09:23

Lid
Meestal gebeurt dat door de ontdekker(s), als je hem zelf ontdekt hebt, zou ik dat dus zeker doen.

Fred
10 juli 2011 om 16:31

Lid
jawel ik ben de ontdekker, formulier is uitgeprint en ingevuld

groet

Fred

frankw
15 juli 2011 om 10:04

Lid
Het lijkt me overigens handig om vragen over waarneming.nl te stellen op het forum van waarneming.nl ipv op een site die er verder niets mee te maken heeft...

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.