Lid
|
Dag Marco,
Voorheen kon je je bericht bekijken.Maar dat kan niet meer.Ik vond het wel prettig,dit om te voorkomen dat een antwoord,zoals ik deed er onnodig 2 keer opstaat.(ik experimenteerde of het dikgedrukt zou zijn,wat niet lukte dus)
|
|
|
|
Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
|
Beheerder
|
Het bekijken van een bericht voor het plaatsen was inderdaad mogelijk op de oude versie van het forum. Dit was vooral bedoelt om het bericht nog een keer door te kunnen lezen en te kijken of eventuele foto's meegestuurd zijn. Op het nieuwe forum kun je berichten (en ook de foto's) achteraf aanpassen, zodat het in mijn ogen niet meer nodig is om een bericht eerst te bekijken voor het plaatsen. Extra knoppen maken het gebruik van het forum volgens mij alleen maar complexer. Er zijn trouwens maatregelen genomen om te voorkomen dat een bericht 2x geplaatst kan worden: als je na een bericht verzonden te hebben met de "terug" knop van de browser naar de vorige pagina gaat en het formulier nog een keer verstuurd, dan komt het bericht slechts 1 keer op het forum.
Overigens wel hartelijk bedankt voor de feedback.
|
|
Aangepast: 18 september 2011 om 17:29
|
|
Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
|