Start
 » 
Overig
 » 
vogeluitkijkhutten
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker vogeluitkijkhutten
vogelspotter12
7 mei 2012 om 18:26

Lid
Ik woon in de profincie Zeeland en in het dorpje Krabbendijke en weet iemand soms of daar vogeluitkijkhutten in de buurt zijn ik beschik over een fiets dus a.u.b niet zo ver

hartelijk bedankt.
vogelspotter12

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
karel
7 mei 2012 om 19:19

Lid
http://vogelkijkhut.nl

vogelspotter12 hier bij deze link vindt je alle kijkhutten die er zijn overal.

mvg karel.
Aangepast: 7 mei 2012 om 19:19
vogelspotter12
8 mei 2012 om 12:21

Lid
hartelijk bedankt karel het zou mooi zijn als er 1 in de buurt staat ik wil dat zo graag beleven in zo'n uitkijkhut staan en dan vogels zien..

hartelijke groeten. vogelspotter12

Nieboer
8 mei 2012 om 18:16

Lid
Vogelspotter12,
hier is het adres van een vogelkijkhut en uitzichtstoren en wanneer die open zijn, misschien net iets te ver voor jou alleen op de fiets, ook leuk voor ouderen en vriendjes.
Nieboer

vogelspotter12
9 mei 2012 om 06:51

Lid
bedankt maar ik weet niet waar het markietzaatmeer ligt nou ja ik zoek dat nog wel eens op en ik kan op zen minst proberen om het te fietsen maar dan moet het wel goed weer zijn want vandaag is het bij ons bewolkt en regen;-S

mvg. vogelspotter12

Nieboer
9 mei 2012 om 13:39

Lid
Vogelspotter 12,
Ik heb gelezen dat je nog maar 12 jaar bent, maar ik dacht dat jullie toch weel aarderijkskunde krijgen op school. Maar het Markiezaatsmeer ligt heel dicht bij Krabbendijke hoor. het is het laatste stukje van de Oosterschelde, maar door de dam van Rilland-Bath naar Tholen waarachter het Schelde-Rijnkanaal naar Antwerpen loopt is het dus afgesneden van de Oosterschelde en daarom heet het nu Markiezaatsmeer en is een groot natuurgebied geworden. En als je over de oude Rijksweg naar Bergen op Zoom gaat, dat is ook de fietsroute kom je langs een groot buitenhuis, De Mattenburg daar achter op de oude schorren ligt een oude buitendijkse boerderij en dat is een bezoekerscentrum, ook leuk om daar eens met jouw klas en onderwijzer naar toe te gaan. Vanaf Krabbendijke kun je al eerder afslaan, over een zandweg langs de spoorlijn, er staandaar ANWB paddenstoelen die de weg wijzen, maar nogmaals ik vind je nog een beetje te jong om daar alleen naar toe te gaan.
troostje in Bergen op Zoom is het ook aan het regenen.
Nieboer

vogelspotter12
10 mei 2012 om 17:09

Lid
oke hartelijke bedankt

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.