Start
 » 
Vogelsoorten van buiten Nederland
 » 
wat voor vogel?????????
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker wat voor vogel?????????
VogelFan
18 januari 2014 om 16:40

Lid
Deze vogel heb ik in Hermanus, Zuid-Afrika gezien.
Weet iemand welke vogel het is??

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2
3
Bert Groenendijk
18 januari 2014 om 16:45

Lid
Staartvogel , maar op de site vogels van Z-Afrika staat dezelfde foto met de naam erbij ???

Arnold
18 januari 2014 om 16:48

Lid
het is een cape sugarbird

christa
18 januari 2014 om 17:16

Lid
VogelFan, met alle respect, maar ik denk niet dat jij al deze vogels die je hier op het forum zet echt zelf gezien hebt. Ik denk dat je foto's van internet haalt, waar de naam al bij staat, maar dat je het leuk vindt om mensen op dit forum te laten raden. Heb ik het goed?

VogelFan
18 januari 2014 om 19:13

Lid
christa schreef:

VogelFan, met alle respect, maar ik denk niet dat jij al deze vogels die je hier op het forum zet echt zelf gezien hebt. Ik denk dat je foto's van internet haalt, waar de naam al bij staat, maar dat je het leuk vindt om mensen op dit forum te laten raden. Heb ik het goed?

Ja, je hebt het goed.

VogelFan
18 januari 2014 om 19:15

Lid
Bert Groenendijk schreef:

Staartvogel , maar op de site vogels van Z-Afrika staat dezelfde foto met de naam erbij ???

Bert, ik heb geen sites met die vogel erbij gezien.

VogelFan
18 januari 2014 om 19:18

Lid
Ik ben nog maar een kind, maar ik weet al wel best veel vogels!! Ik ben echt een vogelfan!!!!!

De vorkstaartscharrelaar heb ik niet zelf gezien, maar mijn moeder heeft de vorkstaartscharrelaar wel in het echt gezien.
Maar toen wist zij de naam van de vogel niet meer en ik wist het ook niet. Dus toen heb ik die vogel (vorkstaartscharrelaar) hier op gezet.

Groetjes van VogelFan
Aangepast: 18 januari 2014 om 19:19
Bert Groenendijk
19 januari 2014 om 10:04

Lid
VogelFan schreef:

[QUOTE=Bert Groenendijk]

Bert, ik heb geen sites met die vogel erbij gezien.

http://www.nationalgeographic.nl/fotografie/foto/staartvogel

Gr.Bert

Jacqueline1973
20 januari 2014 om 17:42

Lid
Ik heb het een beetje gehad met VogelFan en heb hem aangemeld bij de beheerder van deze site....
Het is niet netjes om te liegen en mensen 'voor de grap' hun best voor je te laten doen!

Kimiekim
21 januari 2014 om 11:20

Lid
Jacqueline1973 schreef:

Ik heb het een beetje gehad met VogelFan en heb hem aangemeld bij de beheerder van deze site....
Het is niet netjes om te liegen en mensen 'voor de grap' hun best voor je te laten doen!

Mee eens. Prima om wat te willen leren etc. maar niet alleen maar foto's plaatsen in elke keer nieuwe topics
Het forum wordt nu ook flink vervuild en dat is jammer.

VogelFan
21 januari 2014 om 17:26

Lid
Jacqueline1973 schreef:

Hoe kan ik dat weten????????????
Dat moet jij me maar eens vertellen!!!!!!!!!!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2
3