Start
 » 
Overig
 » 
Zeldzame koereiger gespot in Twente
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Zeldzame koereiger gespot in Twente
Eddy Dean
23 november 2014 om 11:42

Lid
Aldus de NOS: http://nos.nl/artikel/2005252-zeldzame-koereiger-gespot-in-twente.html

De NOS haalt waarneming.nl aan als bron. Volgens deze bron is de soort nog maar 1818 keer gezien dit jaar. Prima journalistiek. Ik heb al gemeld dat er een zeldzame spreeuw bij mij in de tuin is gezien. Ik verwacht de reportagewagens ieder moment de staart in te zien rijden!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
karel
24 november 2014 om 09:15

Lid
als het een roze spreeuw is staan er gegarandeerd straks zeker weten een aantal grote toeters in je straat .

Eddy Dean
26 november 2014 om 22:36

Lid
Ze hebben wel spikkels. Telt dat ook?

Arnold
28 november 2014 om 11:43

Lid
Het gaat in dit artikel alleen over de aanwezigheid inTwente. Daar wordt hij idd niet veel gezien.
Hier in de buurt van Zwolle zie ik ze toch wel vaker idd, dus ik rijd er niet heen.

Terwijl ik hier toch even in de auto zou stappen voor een drieteenstrandloper of zoiets. Iets waar je in bv Bergen aan Zee de stoel niet voor uit komt, lijkt me.

Bram Rijksen
28 november 2014 om 12:17

Lid
Arnold schreef:

Het gaat in dit artikel alleen over de aanwezigheid inTwente. Daar wordt hij idd niet veel gezien.
Hier in de buurt van Zwolle zie ik ze toch wel vaker idd, dus ik rijd er niet heen.

Terwijl ik hier toch even in de auto zou stappen voor een drieteenstrandloper of zoiets. Iets waar je in bv Bergen aan Zee de stoel niet voor uit komt, lijkt me.

Maar daar ga je toch ook de nos niet voor uit z'n stoel halen..?

Arnold
28 november 2014 om 15:19

Lid
Bram Rijksen schreef:

Maar daar ga je toch ook de nos niet voor uit z'n stoel halen..?

Nee, da's waar. Dit is meer iets voor SBS6.
Of misschien kan Piet zijn weerbericht eens naast het reigertje doen ;-)

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.