Start
 » 
Vogelherkenning
 » 
Een aantal meeuwen
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Een aantal meeuwen
renevos
6 april 2016 om 08:53

Lid
Afgelopen weekend ben ik bij de zuidpier van IJmuiden geweest.Natuurlijk heb ik ook een aantal meeuwen gefotografeerd. Ik kan alleen de onvolwassen exemplaren niet uit elkaar halen. Welke soorten zie je op de foto's?

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Bram Rijksen
6 april 2016 om 16:25

Lid
renevos schreef:

Afgelopen weekend ben ik bij de zuidpier van IJmuiden geweest.Natuurlijk heb ik ook een aantal meeuwen gefotografeerd. Ik kan alleen de onvolwassen exemplaren niet uit elkaar halen. Welke soorten zie je op de foto's?

3 x zilvermeeuw

renevos
6 april 2016 om 17:28

Lid
Bram Rijksen schreef:

3 x zilvermeeuw

Bedankt Bram
Aangepast: 6 april 2016 om 17:29
Fritsensonja
6 april 2016 om 19:40

Lid
mooie meeuwenfoto's Rene
gister was ik in Oudeschild en fotografeerde mijn 11 jarige kleinzoon ook een jonge zilvermeeuw, denk ik nu.
Op de achtergrond zie je de gele band, die de haven van Oudeschild af moest sluiten van de Waddenzee. Op dinsdag had een kotter flink olie gelekt ten gevolge van een kapotte pomp. Vandaag vloog er een vliegtuig laag over de Waddenzee, ik kan geen andere verklaring bedenken dat de schade van de olievlek gefotografeerd werd. De oliesporen in de haven waren gering vond ik maar je zag geen meeuw het water induiken.
gr
fr

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.