Start
 » 
Overig
 » 
Fiets tochtje naar de Roerdomp
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Fiets tochtje naar de Roerdomp
Bertje
20 februari 2017 om 12:10

Lid
20 jan een fiets tocht gemaakt naar een vogel die je maar moeilijk te zien krijgt.
Ook nu liet hij zich niet uitbundig zien maar toch wat foto's kunnen maken en mooi om zo'n vogel toch een te zien.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Firecrest
20 februari 2017 om 23:49

Lid
Prachtige vogels, ik zou er graag een keer eentje in het echt zien. Nu zie ik dat je in de omgeving van Nijmegen woont, wil je delen waar je deze hebt gefotografeerd? Ik weet dat er een tijdje een bij Nederasselt in de buurt heeft gezeten, maar die heb ik helaas nooit kunnen vinden. Indien je de vindplaats liever geheim houdt snap ik dat ook.

Bertje
21 februari 2017 om 10:01

Lid
Hallo Finecrest
Hij zat bij de Graafse raam in Escharen maar ik heb zeker al 2 weken geen meldingen meer gezien dat hij er nog zat.Kan natuurlijk ook dat er geen vogelaars meer naar toe gaan want hij zat er al vanaf half december.

Firecrest
21 februari 2017 om 15:51

Lid
Dank Bertje, ik ga zeker een keer kijken. Ik ken dat gebied goed en heb er al in het verleden mooie waarnemingen gedaan zoals baltsende zwarte spechten, jagende boomvalken en ijsvogels. Een roerdomp zou helemaal top zijn.

Bertje
21 februari 2017 om 19:14

Lid
Het is de karweg in langs de tennisvelden. Pad volgen na een klein bruggetje ga je gelijk links.
Dan pad tot aan het water lopen en bij een bankje aan de rechterkant stoppen. Hij zat toen aan de overkant van het water in het riet.
Succes finecrest.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.