Start
 » 
Melding van fouten
 » 
Grote zaagbek
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Grote zaagbek
Lientje
3 februari 2009 om 14:01

Lid
Bij de grote zaagbek staat een vrouwtje grote zaagbek afgebeeld.
Is het misschien mogelijk om aan een foto van een mannetje te komen?
Ik heb ze al vrij vaak gezien, alleen nog niet goed kunnen fotograferen.

Groetjes Lientje

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
3 februari 2009 om 14:14

Beheerder
Het is de bedoeling om in de toekomst per vogelsoort meerdere foto's te laten zien als bijvoorbeeld het mannetje en het vrouwtje er verschillend uit zien. Mocht je een goede foto hebben, (die wij ook op vogelvisie.nl mogen plaatsen), stuur deze dan gerust op!

jeanette
3 februari 2009 om 16:32

Lid
Misschien is het een idee om deelnemers op dit forum te vragen of ze foto's beschikbaar willen stellen voor de site, die van een goede kwaliteit zijn met duidelijke kenmerken.
En op welk emailadres zou je die dan willen ontvangen Marco? Ik wil je best wat toesturen.

Marco
3 februari 2009 om 16:59

Beheerder
Foto's kunnen naar info@vogelvisie.nl en worden zeer gewaardeerd. Graag met wat informatie, zoals de maker/maakster van de foto en indien gewenst en beschikbaar een webpagina waar ik naar kan linken.

Ik zit er zelfs over te denken om pagina's met ontbrekende foto's een link te plaatsen om een foto toe te voegen, maar dan moet het probleem met het uploaden van foto's wel eerst opgelost worden.

Lientje
3 februari 2009 om 18:21

Lid

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.