Start
 » 
Vogelherkenning
 » 
Vraag over Blauwe Kiekendieven,
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Vraag over Blauwe Kiekendieven,
JaJ
21 februari 2016 om 19:18

Lid
Hopelijk kunnen de kenners hier mij iets wijzer maken.

Als ik eind februari zekere Blauwe Kieken zie fourageren , en het zijn duidelijk geen volwassen mannen, hoe kan ik dan zien of ik te maken heb met vrouwen of met 2e kj juvenielen ? ( die dan ook nog lang geen jaar oud zijn. )
De gidsen zeggen er natuurlijk ook wel het e.e.a. over, maar een duidelijke tip uit het veld zou mij ook zeer welkom zijn.

Bijv. dank en vr. groeten,
JaJ

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Wil
21 februari 2016 om 19:49

Lid
Wellicht heb je hier wat aan, en dan met name de rubriek onderaan:leeftijds- en geslachtsbepaling.
www.mergus.be/artikels/2012/02/17/determinatie-leeftijds-en-geslachts-bepaling-bij-de-blauwe-kiekendief-circus-cyaneus/

Link werkt niet schijnbaar.
Google even op Google Afbeeldingen met de tekst : 2e kalenderjaar blauwe kiekendief. Als je de eerst zichtbare foto opent (Foto7 2e kalenderjaar) kom je hopelijk wel op de site.

Je kunt ook bij de halfwerkende link (zie boven) bij "search" intikken: leeftijds- en geslachtsbepaling blauwe kiekendief.
Aangepast: 21 februari 2016 om 20:03
JaJ
22 februari 2016 om 14:43

Lid
Wil schreef:

Wellicht heb je hier wat aan, en dan met name de rubriek onderaan:leeftijds- en geslachtsbepaling.
www.mergus.be/artikels/2012/02/17/determinatie-leeftijds-en-geslachts-bepaling-bij-de-blauwe-kiekendief-circus-cyaneus/

Link werkt niet schijnbaar.
Google even op Google Afbeeldingen met de tekst : 2e kalenderjaar blauwe kiekendief. Als je de eerst zichtbare foto opent (Foto7 2e kalenderjaar) kom je hopelijk wel op de site.

Je kunt ook bij de halfwerkende link (zie boven) bij "search" intikken: leeftijds- en geslachtsbepaling blauwe kiekendief.

Gevonden. En super ! Daar heb ik wat aan.

Wil, bedankt !

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.